Правила гри «Підпілля»

Опис гри

В Підпіллі беруть участь 10 гравців. Спостерігає за ходом гри та регламентує її хід ведучий, який керується виключно даними правилами. Гравці діляться на дві команди: «червоні» та «чорні». «Червоні» - це підпільна організація. Їх семеро. «Чорні» - це сексоти (агенти спецслужби). Їх троє. Головним серед «червоних» є Вартовий, серед «чорних» - Капітан.

Гра розподілена на дві частини – день та ніч. Протягом дня «червоні» повинні шукати «чорних» та усувати їх з гри голосуванням, а «чорні» наводити підозри на «червоних». Протягом ночі «чорні» можуть вбивати повстанців.

 

Роль обирає Вас…

Гра розпочинається з того, що гравці за допомогою номерів, у випадковому порядку обирають свої місця за столом. За давнім українським звичаєм всі гравці з парними номерами стоячи вигукують «Слава Україні!», на що учасники з непарними номерами відповідають «Героям слава!». Ведучий оголошує ніч. Всі гравці вдягають маски, закривають очі руками та схиляють голови, прибираючи руки зі столу. Вночі грає музика. Гравці, починаючи з першого номеру, після слів ведучого по черзі прокидаються, обирають собі картку з роллю та знову засинають. Після цього ведучий пропонує сексотам прокинутись для знайомства. Це єдина ніч, коли одночасно весь спецпідрозділ не спить. Ця ніч для того, щоб агенти могли домовитись про вбивства. Капітан спеціальним жестом показує себе та призначає жертв на наступні три ночі. Для цього відводиться одна хвилина. Потім агенти засинають. Ведучий просить Вартового тихо вказати на себе.

 

Денне обговорення

Ведучий оголошує день і гравці прокидаються, знімаючи пов’язки. Кожному гравцю по черзі, починаючи з першого, надається слово для обговорення. Слово кожного гравця може тривати до однієї хвилини. Закінчити свій виступ можна і достроково, але в кінці виступу обов’язково має бути сказане слово «дякую».

Обговорення проводиться на тему ігрової ситуації, заданої ведучим. Приклади ігрових ситуацій: «Уряд запроваджує новий податок», «В країні пройшли арешти підпільників», «Президент дав дозвіл на розміщення в країні іноземних військових баз» тощо. Кожна гра є неповторною, адже гравці щоразу по різному моделюють події, задіюючи свою уяву.

Мета денного обговорення – для повстанців: з’ясувати хто є зрадники та усунути їх з гри голосуванням; для сексотів: усунути з гри підпільників – навести на них підозри і переконати всіх, що хтось з червоних – чорний, змусивши таким чином повстанців проголосувати проти свого. Зрозуміло, що агенти знаходяться в більш вигідному положенні, адже вони знають, хто є хто. Але сексотів – лише три проти семи підпільників.

Обговорення в перший день розпочинається з гравця №1, в другий день – з гравця №2 і так далі по колу.

Протягом денного обговорення гравці можуть висувати кандидатури інших гравців з метою усунути їх з гри (але не більше ніж по одній кандидатурі від кожного гравця). Висунення відбувається таким чином: гравець каже «Я висуваю гравця номер … на голосування» і ставить на стіл руку, стиснену в кулак з піднятим догори великим пальцем.

В кінці обговорення всі гравці, присутні за столом, голосують, кого усунути з гри. Голосують проти кандидатур в порядку, в якому відбувалось висунення. Голосування відбувається також шляхом виставлення на стіл руки, стисненої в кулак з піднятим догори великим пальцем. Утриматись не можна: голоси тих, хто не проголосував, зараховуються останньому, хто був висунений. Кандидатура, яка набрала більше всього голосів, вибуває з гри. Якщо в перший день була висунена лише одна кандидатура - голосування не відбувається. У всі інші дні голосування відбувається за будь-якої кількості кандидатур. Той, хто вибуває, має право на виступ – останні 30 секунд.

 

Коли на голосування висунуто два гравці, один з яких встає з-за столу (або отримує 4 зауваження), то присутні за столом гравці більшістю голосів визначаються чи залишити другого висунутого за столом

 

Нічне життя

Після кожного дня настає ніч. Кожної ночі спецпідрозділ має право стріляти і вбивати одного повстанця. Постріли відбуваються наступним чином: в першу ніч сексоти домовляються кого вбивати з відкритими очима, у всі наступні ночі стріляє з закритими очима. Ведучий перераховує номери гравців. В той момент, коли ведучий називає номер гравця, кого домовились вбити агенти в цю ніч, всі сексоти одночасно мають підняти руку догори, стиснути руку в кулак, виставити вказівний та середній палець і стиснувши їх, зробити постріл – ніби натиснувши на спусковий гачок пістолета. Постріл зараховується, якщо всі агенти одночасно зробили постріл так, щоб ведучий бачив їх. Можна завчасно підготуватись до пострілу – підняти руку, але стріляти треба чітко, один раз, і головне – одночасно. У всіх інших випадках вбивство не зараховується – спецпідрозділ не влучив. Після цього починається ще один етап нічного життя – життя Капітана спецпідрозділу та Вартового підпільної організації.

Ведучий пропонує Капітану прокинутись. Капітан сексотів на пальцях запитує у ведучого номер гравця, якого вважає Вартовим. Ведучий кивком голови відповідає так чи ні. Капітан засинає. Після цього ведучий пропонує прокинутись Вартовому. Вартовий аналогічно запитує номер. Ведучий жестом показує чи є цей гравець "чорним", потім також відповідає чи є цей гравець Капітаном.

 

Перестрілка

В грі існує також термін «перестрілка». Ця ситуація виникає, коли два або більше гравці під час голосування набрали однакову кількість голосів проти себе, і в той же час найбільшу серед висунених. В такому разі голосування повторюється, але лише по тим кандидатам, які набрали однакову кількість голосів.

Перед початком повторного голосування кожен з кандидатів має право на 30-секундну промову. Якщо гравці знову набрали рівну кількість голосів, ведучий оголошує голосування за те, щоб обидва гравці залишили стіл. Якщо більшість голосує «за», то ці гравці залишають стіл. Якщо «за» проголосувало менше половини або половина – гравці продовжують гру. У випадку, якщо за столом залишається чотири або менше гравців, перестрілка не відбувається.

 

Таким чином ніч і день змінюються до тих пір, поки якась з команд не переможе. Червоні перемагають тоді, коли усунули з гри всіх чорних. Спецпідрозділ перемагає, коли кількість чорних та червоних за столом зрівнялась.

 

Таємниці підпільної боївки

Домовлятись сексотам треба тихо – за допомогою жестів та міміки.

У першу ніч Капітан може домовитись з іншими агентами про спеціальний жест, коли він виявить Вартового.

Капітану потрібна інформація про те, хто є Вартовий, для того, щоб спробувати або навести підозри на нього та, висунувши на голосування, вивести з гри, або спробувати якось натякнути іншим членам спецпідрозділу, що цей гравець – Вартовий, і вбити його вночі, або спробувати втертись в довіру до Вартового. Зрозуміло, що в перші три ночі вже відомо, кого вбивати, але цей порядок можна змінювати по ходу гри.

Аналогічно Вартовий наводить підозри на сексотів і намагається їх вивести з гри. Зрозуміло, що Вартовий може «відкритись» - оголосити, що він Вартовий, знайшов сексота під таким-то номером. Але інколи так робить агент – оголошує себе Вартовим.

Інколи Вартовому вночі варто перевіряти гравців не лише у пошуках сексотів, а й сильних гравців, здатних повести за собою всю боївку, але треба розуміти, що зберігається висока вірогідність вбивств саме цих сильних гравців.

Також іноді можна вводити додаткові умови з різною метою – наприклад, помітивши звичку багатьох гравців до слова-паразита «во-о-от» в кінці кожного речення.

 

Закони гри

  1. Під час гри ведучий завжди правий.
  2. Якщо ведучий не правий – див. п.1. Після закінчення гри Ви матимете змогу подати апеляцію, якщо мало місце порушення правил.
  3. Гравець зобов’язаний витягнути свій номер для гри за столом та зайняти місце згідно витягнутого номеру. За порушення ведучий дає попередження або усуває гравця з гри.
  4. Гравець під час гри отримує зауваження за вживання слів та виразів:
  5. клянуся (заклинаю і т. ін.); 
  6. чесне слово (чесно, чесно кажучи і т. ін.); 
  7. апелювання до будь-якої релігії у будь-якій формі; 100% (200%, 80% і т. ін.);  
  8. вживання нецензурних виразів у будь-якій формі та на будь-якій мові;  
  9. звертання до гравців на «ти» (лише на «Ви»);  
  10. звертання до гравців по іменам (лише по номерам);   
  11. пропозиції коштів або інші форми підкупу гравців; 
  12.  погрози гравцям.
  13. Ведучий має право давати попередження за:
  •  неетичну поведінку;
  • удари по столу чи під столом;
  • зайву жестикуляцію, яка заважає грі;
  • плач за столом;
  • інші порушення, ступінь важливості яких визначає ведучий.
  1. Гравець не має права говорити не в свою чергу, або до того, як йому надав слово ведучий. За порушення - попередження.
  2. Гравець не може говорити більше 1 хвилини. За порушення - попередження.
  3. Під час «перестрілки» гравець може говорити не більше 30 секунд. За порушення - попередження.
  4. Слово «Дякую» означає кінець промови гравця. За будь-які слова після слова «Дякую» - попередження.
  5. Якщо у Вас є технічне питання чи питання по правилам гри, Ви повинні зробити спеціальний жест та задати питання лише з дозволу ведучого.
  6. Гравець не має права підглядати вночі чи знімати пов'язку раніше закінчення ночі. За це гравець залишає гру і може бути позбавлений членства в Клубі. За ненавмисне підглядання гравець залишає гру.
  7. Гравець має право голосувати лише за одну кандидатуру за один день. За порушення гравець залишає гру.
  8. Під час голосування гравець повинен швидко поставити руку на стіл і утримувати її до кінця голосування по даній кандидатурі. Кінець голосування оголошується ведучим. За порушення ведучий дає попередження або усуває гравця з гри.
  9. Під час голосування гравець має лише одну секунду для визначення. При порушенні – голос не зараховується.
  10. Після слів ведучого «Настає ніч» гравець повинен негайно вдягнути пов'язку. За свідому затримку - попередження.
  11. Гравці не мають права вночі показувати жестами або іншим чином Капітану та Вартовому, кого перевіряти. За порушення гравець отримує попередження або залишає гру.
  12. Капітан та Вартовий не можуть перевіряти гравців в першу ніч. За порушення - попередження.
  13. Капітан та Вартовий мають право перевіряти лише одного гравця за ніч. За порушення - попередження.
  14. Гравець не має права спеціально торкатись до інших гравців або ведучого під час гри. За порушення - попередження.
  15. Гравець, який отримує три попередження, позбавляється права на виступ під час наступного кола виступів.
  16. Гравець, який отримує четверте попередження залишає гру.
  17. Протест може бути висунений лише після закінчення гри і прийнятий до розгляду лише у випадку, якщо мало місце порушення правил гри. Гравець, який подав протест до кінця гри, видаляється з гри.
  18. Гра анулюється у випадку, якщо за це повністю проголосує команда, представник якої подав протест + хоча б один представник іншої команди.
  19. При видаленні з гри гравець не має права на заключне слово.
  20. Після слова «дякую» та / або вставання з-за столу гравець негайно залишає стіл і будь-які його дії після цього вважаються за підказку. У випадку підказки гра зупиняється і перемога оголошується за командою – суперницею.
  21. Гравець зобов’язаний дотримуватися дрес-коду. При порушенні знімаються бали згідно правил нарахування рейтингу і аж до повного виключення з Клубу.
  22. Гості Клубу не отримують зауваження за неповторювані та за легкі порушення, а також допускаються пом’якшення в дрес-код
аналітична платформа "YouControl"
аналітична платформа "YouControl"
сайт Асоціації Політичних Наук
сайт Асоціації Політичних Наук
сайт Всеукраїнської ініціативи "Рух Державотворців"
сайт Всеукраїнської ініціативи "Рух Державотворців"
Повний перелік матеріалів сайту шукайте за посиланням, клікнувши на банер
Повний перелік матеріалів сайту шукайте за посиланням, клікнувши на банер

Подобається сайт? Поділись посиланням із друзями у соцмережах!